Дата возврата

Вы хотите спланировать поездку или купить билет?
Дзвоните 703402802Работает 24/7
Стоимость: 2,58 PLN с НДС / мин
Service provided by Progress Plus s.c.
Горячая линия предоставляет информацию о маршрутах, ценах на билеты, а также позволяет покупку билетов по телефону. Доступно круглосуточно,
365 дней в году.

Вы дзвоните не из Польши?
Смотрите номер для других стран
скрыть информацию

Скрыть карту
  • Вы должны ввести логин и пароль, чтобы просмотреть страницу.
Вход с номером билета
Проверьте данные бронирования и управления вашим билетом (вы можете вернуть билет, изменить дату поездки или данные о пассажире, загрузить билет)

Войти

Регистрация

Часто задаваемые вопросы

  Czy samodzielnie mogę pobrać ponownie bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Pobierz bilet lub Wyślij ponownie.

  Czy samodzielnie mogę zmienić datę lub godzinę wyjazdu?

Tak, możliwa jest zmiana daty na kurs realizowany innego dnia, ale na tej samej trasie, o tej samej godzinie, jeżeli cena biletu jest taka sama. W innym przypadku należy zwrócić bilet i zakupić nowy. Sprawdź jak zwrócić bilet
Aby zmienić datę przejazdu zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Zmień datę wyjazdu i postępuj według podanych tam wskazówek - jeśli zmiana daty nie jest możliwa, pojawi się odpowiedni komunikat. W takim przypadku możesz zwrócić bilet i zakupić nowy.

  Czy mogę samodzielnie zwrócić bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij przycisk Zwrot biletu. Jeśli zwrot jest możliwy pojawi się odpowiedni komunikat wraz z warunkami zwrotu - datą do kiedy możliwy jest zwrot oraz wysokością opłaty manipulacyjnej, o którą zostanie pomniejszona zwracana kwota. Zwrot zostanie zlecony na konto z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Zazwyczaj trwa to ok. 3-5 dni roboczych.Jeśli płaciłeś za bilet kartą płatniczą to operator ma czas do 30 dni na zwrot pieniędzy na Twoją kartę płatniczą. Potwierdzenie zwrotu zostanie wysłane na podany adres e-mail. Warunki zwrotu biletu określa każdy przewoźnik indywidualnie. Informacja o terminie oraz wartości zwrotu podana jest już podczas zakupu biletu, jeszcze przed dokonaniem płatności. Podczas dokonywania rezerwacji należy kliknąć w Warunki oferty i zwrotu biletu. UWAGA: Zwrot w systemie nie jest możliwy po odjeździe pojazdu.

  W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje prosimy przesłać na adres: bilety@e-podroznik.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj poniższe informacje:
  • powód reklamacji
  • dane pasażera
  • numer biletu
  • datę podróży

Вы заметили ошибку на странице? Сообщите это

Copyright 2006-2020 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Информация об обработке персональных данных и обработку файлов cookieВ соответствии с Общими Положениями о Защите Данных (GDPR), мы хотели бы сообщить вам, что мы можем обрабатывать ваши личные данные. Подробности этой обработки представлены в Политика конфиденциальности. Одновременно мы сообщаем вам, что сайт использует файлы cookie. Используя сайт, вы соглашаетесь на то, что они хранятся или используются.
Для получения дополнительной информации посетите наш правила использования Cookies.
Закрыть
Поиск рейсов